Kategoria

Biurowce


mar 20 2025 Polski rynek nieruchomości luksusowych dojrzewa...
Komentarze: 0

Rynek nieruchomości premium w Polsce stale rośnie, choć wolniej niż w poprzednich latach. Rosną również ceny luksusowych domów i mieszkań, na co wpływ ma szereg czynników. Zmienia się też myślenie o luksusie.

W 2024 roku, według danych firmy Cenatorium, rynek nieruchomości luksusowych i premium w Polsce odnotował prawie 7 procentowy wzrost wartości do poziomu 3,5 mld zł. Wraz z globalnymi przemianami gospodarczymi zmienia się też sposób postrzegania luksusu.
– Myślenie o nieruchomościach premium łączy się teraz, nie tylko z chęcią zaspokojenia szczególnych potrzeb coraz bardziej świadomych konsumentów, ale także z postępującą cyfryzacją, nowymi technologiami oraz odpowiedzialnością za środowisko – zauważa Katarzyna Goryszewska, Head of Luxury Residential Agency, nowej linii biznesowej Walter Herz. – Rynek nieruchomości premium wchodzi w nową fazę rozwoju. Dojrzewa. Obserwujemy trend związany z lokowaniem kapitału w bezpiecznych miejscach, które nie niosą ryzyka związanego ze zmianami klimatycznymi. Coraz bardziej doceniane są też lokalizacje, które zapewniają bliskość natury – wskazuje Katarzyna Goryszewska.
Zaawansowane rozwiązania technologiczne, szeroko wykorzystywane obecnie w budynkach klasy premium, podbijają jakość życia, ale dzięki nim zaspokajane są również wymagania dotyczące efektywności energetycznej nieruchomości oraz oszczędności zasobów.
Luksus coraz bardziej w cenie
– Wartość wybranych apartamentów sprzedawanych w minionym roku znacznie przekraczała rekordowy wynik odnotowany rok wcześniej. Zawierane transakcje z udziałem luksusowych nieruchomości niejednokrotnie opiewały na ponad 20 mln zł. Domy i mieszkania klasy premium zmieniały właścicieli, osiągając ceny przekraczające nawet 60 tys. zł za metr kwadratowy. Rosnące ceny to wynikowa aktualnych uwarunkowań na rynku i w najbliższym czasie nie należy spodziewać się odwrócenia tego trendu – mówi Katarzyna Goryszewska.
W najlepszych lokalizacjach miejskich w Polsce brakuje gruntów pod nowe projekty. Rewitalizacja ekskluzywnych budynków stanowi nadal rynkową niszę. Aktywność deweloperów ograniczają również wysokie koszty budowy i finansowania tak wymagających inwestycji, jak apartamentowce. To sprawia, że nowa oferta w tym segmencie jest znikoma. Wpływa na wzrost wartości istniejących nieruchomości premium.
Popyt z kolei utrzymuje swoją tendencję wzrostową. Grupa zamożnych osób, które są nabywcami dóbr luksusowych rośnie. W 2023 roku w Polsce ilość osób zarabiających co najmniej 120 tys. zł brutto rocznie (10 tys. brutto miesięcznie) zwiększyła się do 2,5 miliona, co oznacza ponad 30 proc. wzrost w porównaniu z rokiem poprzednim. Jest to częściowo także wynikiem wysokiej inflacji w latach 2022–2023, która sięgała kilkunastu procent rocznie.
Hotele i SPA
Świetnie ma się także krajowy rynek luksusowych hoteli i SPA. Według szacunków Euromonitor International wartości sprzedaży na tym rynku w ubiegłym roku wzrosła w Polsce do 7,8 mld zł. Oznacza to 16 procentowy wzrost r/r.
– Coraz lepsze wyniki operacyjne hoteli luksusowych to zapowiedź dobrych perspektyw dla tego segmentu w Polsce. Wartość wszystkich, kluczowych wskaźników, zarówno w miejskich hotelach premium, jak i obiektach zlokalizowanych w kurortach nadmorskich oraz górskich w 2004 roku rosła. Prognozy wskazują, że do 2029 roku rynek usług hotelarskich i SPA w Polsce przekroczy wartość 11 mld zł – podaje Katarzyna Goryszewska.
Według danych GUS liczba hoteli pięciogwiazdkowych w Polsce zwiększyła się do połowy 2024 roku o ponad 4 proc., a czterogwiazdkowych o niespełna 3 proc. licząc r/r. Hotele cztero i pięciogwiazdkowe stanowią jedną piątą całej oferty hotelowej w kraju. Jest ich łącznie 571, z czego 98 pięciogwiazdkowych. Pokoje w hotelach pięciogwiazdkowych mają 9 procentowy udział w rynku krajowym. Co ciekawe, ilość hoteli trzygwiazdkowych, które obejmują zdecydowaną większość zasobów, w ostatnim roku zmniejszyła się.
Dobrą pozycję branży potwierdza także aktywność inwestorów i ubiegłoroczne hotelowe transakcje inwestycyjne. Miniony rok przyniósł m.in. akwizycje czterogwiazdkowych hoteli Holiday Inn Resort Warszawa Józefów oraz Holiday Inn Bydgoszcz i pięciogwiazdkowego Hotelu Sofitel Grand Sopot.

mar 17 2025 ASSA Abloy Opening Solutions Poland zostaje...
Komentarze: 0

Firma ASSA Abloy Opening Solutions Poland, światowy lider w dziedzinie rozwiązań kontroli dostępu przedłużyła umowę najmu w krakowskim kompleksie Eximius Park. Spółka zdecydowała się również na zwiększenie zajmowanej powierzchni do około 3800 mkw. Wsparcia doradczego w procesie renegocjacji kontraktu udzieliła najemcy firma Walter Herz.
Grupa ASSA ABLOY powstała w 1994 roku w wyniku połączenia szwedzkiej spółki ASSA z fińską spółką ABLOY, stając się międzynarodową grupą kapitałową, zatrudniającą około 51 000 osób i prowadzącą działalność w ponad 70 krajach, dzięki przejęciom lokalnych firm. Firma oferuje rozwiązania w zakresie kontroli dostępu, automatyki i zabezpieczeń drzwi oraz technologii identyfikacji. Przedsiębiorstwo działa w obszarze produkcji i dystrybucji systemów inteligentnych zamków, zapewniając niezawodną ochronę domu, a także najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie technologii biometrycznej dla firm, urzędów oraz instytucji i placówek społecznych.

W Polsce ASSA ABLOY funkcjonuje od 1999 roku, ale producenci i marki wchodzące w skład Grupy znane są w naszym kraju od dawna. Firma dostarcza systemy zabezpieczeń do instytucji, jak również firm polskich i międzynarodowych. Współpracuje z wieloma uznanymi producentami stolarki drzwiowej oraz najlepszymi, polskimi architektami i pracowniami architektonicznymi.

– Decyzja o przedłużeniu umowy najmu w Eximius Park oraz zwiększeniu powierzchni i rearanżacji biura to dla firmy naturalny krok. Odpowiedź na ciągły rozwój naszej działalności oraz rosnące potrzeby zespołu. Nowoczesna infrastruktura kompleksu, dostęp do licznych udogodnień biznesowych i rekreacyjnych na miejscu, możliwość sprawnego dojazdu do lotniska i głównych dróg szybkiego ruchu oraz dobra, dotychczasowa współpraca z administracją budynku sprawiły, że zdecydowaliśmy, że zostaniemy w tej lokalizacji w kolejnych latach. Eximius Park całkowicie spełnia nasze oczekiwania, zarówno pod względem standardu powierzchni biurowej, jak i komfortu pracy, biorąc pod uwagę oferowane usługi i udogodnienia – przyznaje Gabriel Jatczak, Engineering Site Senior Director w HID Global, będącej częścią ASSA Abloy Opening Solutions Poland.

– Dla firmy ASSA ABLOY przeprowadziliśmy kompleksową analizę ofert dostępnych na krakowskim rynku biurowym, negocjowaliśmy warunki nowej umowy, w tym stawki biznesowe, a także doradzaliśmy w zakresie aranżacji. Po kompleksowym przeglądzie rynku opracowaliśmy analizę porównawczą kosztów związanych z ewentualną relokacją firmy do alternatywnej lokalizacji. Negocjowaliśmy warunki najmu zawarte w nowym kontrakcie, obejmującym powiększenie powierzchni. Konkurencyjne lokalizacje okazały się jednak niewystarczająco satysfakcjonujące w porównaniu do warunków zaoferowanych ostatecznie przez Eximius Park, dlatego firma zdecydowała o przedłużeniu najmu – mówi Kamil Kowalewski, Associate Director w Walter Herz.

– Eximius Park to ciekawa alternatywa dla kompleksów biurowych mieszczących się w centrum miasta. Jest to idealne rozwiązanie dla firm o ogólnopolskim i międzynarodowym zasięgu, poszukujących powierzchni biurowych w Krakowie, dla których bliskość portu lotniczego z tak rozwiniętą siecią połączeń, jak krakowskie lotnisko jest dużym ułatwieniem w prowadzeniu biznesu. Kompleks zapewnia wiele różnorodnych usług i atrakcyjne części wspólne, w tym centrum konferencyjne, strefę sportu i rekreacji, klub fitness, przestrzeń relaksu czy strefę foodtruck oraz 1200 miejsc parkingowych, paczkomaty, strefę traficar i 150 stojaków rowerowych. Infrastruktura obiektu pozytywnie wpływa na nastroje użytkowników, inspiruje do działania, wpierając rozwój firm – mówi Rafał Moczkowski, członek zarządu spółki KBP-2.

Eximius Park składa się z 4 budynków biurowych, których łączna powierzchnia najmu wynosi około 55 tys. mkw. Kompleks zlokalizowany jest w Zabierzowie przy ul. Krakowskiej 280, w odległości około 6 km od portu lotniczego Kraków Balice, bezpośrednio przy linii kolejowej Kraków -Katowice i w pobliżu węzła drogowego wschodniej obwodnicy Krakowa, która łączy się bezpośrednio z autostradą A4. Eximius Park dysponuje nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą rekreacyjno-sportową dla najemców, zapleczem gastronomicznym i dobrze rozwiniętą infrastrukturą usługową. Inwestycja położona jest w sąsiedztwie pięknych, zielonych terenów.

mar 12 2025 Emil Domeracki partnerem w Walter Herz
Komentarze: 0

Emil Domeracki, lider z wybitną wiedzą analityczną i doradczą oraz doświadczeniem w realizacji projektów inwestycyjnych w sektorze nieruchomości komercyjnych w Polsce i Wielkiej Brytanii wchodzi do Walter Herz jako partner i udziałowiec, odpowiedzialny za strategiczne inicjatywy oraz planowanie i rozwój biznesu w obszarze inwestycji w grunty.

W nowej roli Emil będzie zarządzał rozwojem projektów w dziedzinie inwestycji gruntowych. Do jego zadań jako Partnera będzie należało umacnianie i rozbudowa relacji z inwestorami oraz pozyskiwanie gruntów i poszukiwanie najbardziej efektywnych sposobów ich wykorzystania oraz podnoszenia wartości na bazie analiz rynkowych.

Emil Domeracki ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w realizacji transakcji inwestycyjnych w sektorze nieruchomości komercyjnych oraz w obszarze rynków finansowych w Polsce i Wielkiej Brytanii. Wiedzę ekspercką w tej dziedzinie zyskał współpracując z inwestorami private equity, funduszami RE oraz firmami deweloperskimi. W trakcie kariery zawodowej pracował przy transakcjach, których wolumen przekracza 8 mld zł.

Emil zarządzał inwestycjami gruntowymi w brytyjskiej firmie Realty Corporation. Przez ponad 15 lat współtworzył dział gruntów w Colliers Poland, gdzie w ostatnich latach zajmował stanowisko dyrektorskie, specjalizując się w transakcjach zakupu i sprzedaży gruntów oraz realizacji kompleksowych usług związanych z sektorem nieruchomości dla inwestorów finansowych. Był także zaangażowany w rozwój sektora BTR/PRS w Polsce.

W drodze zawodowej był również doradcą zarządów BRE Bank i HypoVereisen Bank. Posiada doświadczenie w tworzeniu działów sprzedaży w Raiffeisen Bank i CitiCorp oraz firmie ERA (obecnie T-Mobile). W ostatnim czasie był szefem Działu Gruntów Inwestycyjnych w British Fund Realty Corporation, w której koordynował ekspansje na rynek polski, poszukując gruntów inwestycyjnych na wczesnym etapie planowania, a także zajmował się sprzedażą gruntów w Polsce.

Wśród szczególnych kwalifikacji Emila można wymienić umiejętność współpracy z lokalnymi władzami i prowadzenie prac nad specjalnymi ustawami, które umożliwiają szybki proces zmian w planowaniu zagospodarowania gruntów.

– Walter Herz jest firmą, która mocno stawia na budowę relacji i może się pochwalić wyjątkową kulturą organizacyjną. Tym bardziej cieszę się, że po wielu latach pracy w sektorze nieruchomości, mogę kontynuować karierę w tak zdolnym i inspirującym zespole. Rozpoczynam pracę w firmie w czasie intensywnych zmian i wyzwań, jakie niesie obecnie rynek inwestycji gruntowych. Wraz z poprawą nastrojów na globalnych rynkach nieruchomości firmy przechodzą z trybu zarządzania ryzykiem do długofalowego planowania rozwoju i tworzenia strategii dla nowych ekspansji. Otwiera to szerokie możliwości dla pozyskiwania gruntów, poszukania sposobów podnoszenia ich wartości i możliwości optymalizacji inwestycji. To także ważny moment dla strategicznego wsparcia klientów w zakresie budowania odporności biznesu, m.in. poprzez wdrażanie rozwiązań ESG i promowanie innowacji – informuje Emil Domeracki, partner i udziałowiec w spółce, odpowiedzialnej za inwestycje gruntowe w Walter Herz.

– Cieszymy się na myśl o pracy z tak utalentowanym ekspertem, jak Emil. Jego szeroki zakres kompetencji oraz bogate doświadczenie, zarówno w sektorze nieruchomości, jak i branży finansowej umocni pozycję naszej firmy jako wiodącego doradcy na rynku gruntów inwestycyjnych w Polsce. Udział Emila w strukturach zarządczych Walter Herz to także świetna wiadomość dla obecnych i potencjalnych klientów firmy, poszukujących różnych opcji dla rozwoju i rozwiązań dla optymalizacji swojego biznesu, dla których jego wiedza będzie nieocenionym wsparciem. Emil wnosi fachowe podejście do oceny projektu, wyboru inwestycji oraz procesu negocjacji – mówi Bartłomiej Zagrodnik, Managing Partner, CEO w Walter Herz.

mar 05 2025 WSiP zakotwicza w warszawskim budynku Equator...
Komentarze: 0

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne (WSiP) zdecydowały o pozostaniu na kolejne 6 lat w dotychczasowej siedzibie, mieszczącej się w budynku biurowym Equator II, zlokalizowanym przy Alejach Jerozolimskich w Warszawie.

Instytucja przedłużyła kontrakt na wynajem ponad 2500 mkw. powierzchni. W procesie renegocjacji umowy najemcę reprezentował zespół doradców Walter Herz - Mateusz Strzelecki, Monika Szymczyk i Jakub Gabryszak.

Przedstawiciele WSiP podkreślają, że dzięki zaangażowaniu firmy Walter Herz, która od wielu lat doradza wydawnictwu w zakresie najmu powierzchni biurowej, udało się zoptymalizować warunki umowy i dostosować biuro do nowych wymagań. – Współpraca z Walter Herz pozwala nam z sukcesem realizować cele związane z potrzebami biurowymi. Naszym priorytetem było skonsolidowanie pracy całego zespołu w jednym miejscu. Zależało nam, by wszyscy pracownicy wydawnictwa mogli korzystać z wysokiej jakości przestrzeni biurowej, zapewniającej świetne warunki pracy. Przeprowadzona zostanie modernizacja powierzchni, co pozwoli odpowiednio przystosować biuro do zmieniających się potrzeb wydawnictwa. Część załogi została przeniesiona z innego biurowca do naszej siedziby w budynku Equator II. Na decyzję o przedłużeniu kontraktu do 2031 roku znaczący wpływ miał standard obiektu, utrzymywany na wysokim poziomie, dzięki ulepszeniom regularnie wprowadzanym przez właściciela nieruchomości – mówi Andrzeja Sykuła, dyrektor operacyjny w WSiP.

Mateusz Strzelecki, Partner/Head of Tenant Representation w Walter Herz przyznaje, że WSiP wykazało się dużą starannością, określając swoje zapotrzebowanie związane z miejscem pracy. – Firma przeprowadziła kompleksową analizę potrzeb względem lokalizacji biznesowej, wielkości powierzchni oraz standardu przestrzeni biurowej w odniesieniu do aspektów finansowych. Renegocjacja kontraktu pozwoliła nam na osiągnięcie wysokiego pakietu zachęt dla najemcy jeszcze przed zakończeniem poprzedniej umowy. Wynegocjowane warunki finansowe pozwoliły na uzyskanie dużych oszczędności, co okazało się konkurencyjną opcją w porównaniu z pozostałymi ofertami. W tym przypadku sprzyjał nam czas, rozpoczęliśmy proces negocjacji 1,5 roku przed zakończeniem poprzedniej umowy – informuje Mateusz Strzelecki.

Projekt jest przykładem strategicznego działania, które przyniosło wymierne korzyści finansowe. Pokazuje, że odpowiednie planowanie i elastyczność w negocjacjach mogą dać przewagę konkurencyjną nawet w przypadku długoterminowych zobowiązań. Decyzja WSiP potwierdza, że odpowiednio zarządzana i modernizowana przestrzeń biurowa może spełniać zmienne wymagania firm, zapewniając wysoki standard pracy w dużym przedziale czasu.

Budynek biurowy Equator II, należący do CPI Property Group, został oddany do użytkowania w 2011 roku. Szesnastopiętrowy biurowiec, usytuowany przy Alejach Jerozolimskich w Warszawie, oferuje 21 300 mkw. powierzchni klasy A. Dysponuje ponad 240 miejscami postojowymi, mieszczącymi się na czterech podziemnych poziomach. W budynku znajduje się eleganckie lobby z recepcją oraz liczne punkty usługowe. W pobliżu biurowca mieszczą się restauracje, placówki usługowe, kluby fitness i hotele.

lut 25 2025 The Shire Beyond Coworking wkracza na szczyt...
Komentarze: 0

Nowa przestrzeń biur serwisowanych w Unity Tower

The Shire-Beyond Coworking, intensywnie rozwijająca się marka, oferująca profesjonalne przestrzenie biur serwisowanych typu premium, wynajęła około 1800 mkw. powierzchni w Unity Tower, ikonicznej, górującej nad Krakowem wieży biurowej, będącej częścią nowoczesnego kompleksu Unity Centre. Przedmiotem transakcji, przy której najemcy doradzała firma Walter Herz, była powierzchnia biurowa mieszcząca się na 22, 23 i 24 piętrze, trzech najwyższych kondygnacjach biurowych w budynku.

Biura coworkingowe spod znaku The Shire oferowane są w kilku lokalizacjach w Warszawie, między innymi w Warsaw Spire, Małachowski Square i kompleksie Wilanów Office Park. W marcu br. operator udostępni kolejne przestrzenie premium w zmodernizowanej kamienicy przy ul. Poznańskiej 37 w Warszawie. Firma obecna jest również w Krakowie i we Wrocławiu.

Elastyczne biura The Shire wyróżnia wyjątkowa jakość. Firma stawia na najwyższy standard. Operator zapewnia najemcom pełny serwis, a także rozwiązania marketplace, umożliwiające dostęp do usług z obszaru IT, HR, rekrutacji, pomocy prawnej czy marketingu. Oferuje również szerokie możliwości w sferze networkingu poprzez organizację różnorodnych wydarzeń, integrujących lokalny biznes, pozwalających rozwijać kontakty.

Unity Centre staje się coraz ważniejszym punktem na mapie Krakowa. Dzięki dwóm otwartym już restauracjom, 4-gwiazdkowemu Radisson RED Hotel & Radisson RED Apartments, a także wkrótce otwierającemu się skybarowi na dwóch najwyższych piętrach Unity Tower, barowi Arcade BEE i kawiarni MINERS, oferuje szeroką gamę najlepszych atrakcji życia miejskiego. Nowa przestrzeń coworkingowa Shire Beyond Coworking doskonale wkomponuje się w tę ekscytującą mieszankę lifestylowych atrakcji i wysokiej klasy biur międzynarodowych korporacji.

Miejsce pracy z szeroką perspektywą

– Unity Tower to miejsce o wyjątkowej symbolice i doskonałej lokalizacji. Naszym celem było znalezienie przestrzeni, która wyróżniałaby się na konkurencyjnym rynku biur serwisowanych w Krakowie. Powierzchnia trzech najwyższych pięter biurowych Unity Tower z zapierającymi dech w piersiach widokami to przestrzeń, która świetnie wpisała się w nasze potrzeby – informuje Rafał Pisklewicz, Managing Partner w The Shire Beyond Coworking.

– Dzięki tej transakcji mamy możliwość stworzenia jednych z najbardziej prestiżowych przestrzeni flex w mieście. Wierzymy, że nasza oferta przyciągnie, zarówno rodzimych przedsiębiorców, jak i międzynarodowe firmy, które poszukują na krakowskim rynku nowoczesnych rozwiązań o wyjątkowym designie – przyznaje Oskar Odziemczyk oraz Managing Partner w The Shire Beyond Coworking.

Unity Centre to jedno z największych, wielofunkcyjnych centrów biznesowych w Krakowie, zlokalizowane przy ulicy Lubomirskiego. Kompleks składa się z pięciu budynków o różnym charakterze i skali. Tworzy go Unity Tower - budynek biurowy klasy AA o wysokości 102,5 m., dwa niższe biurowce, czterogwiazdkowy hotel oraz luksusowy apartamentowiec.

Obiekt oferuje 50 000 mkw. powierzchni, w tym budynek Unity Tower ponad 17 000 mkw. powierzchni biurowej i usługowej. Centralnym punktem na terenie inwestycji jest obsadzony zielenią plac Unity Square, zaprojektowany jako miejsce spotkań i relaksu, z przestrzeniami dla wydarzeń kulturalnych. Kompleks wyróżnia się lokalizacją w ścisłym centrum Krakowa. Usytuowany jest około 5 minut od Dworca Centralnego oraz Galerii Krakowskiej. Budynki są przyjazne dla środowisku, co potwierdza certyfikat ekologiczny LEED.

Proces najmu powierzchni w Unity Centre sfinalizowany został przy wsparciu doradców z firmy Walter Herz, która reprezentowała najemcę - The Shire Beyond Coworking oraz firmy JLL, reprezentującej wynajmującego – podmiot kontrolowany przez UNIQA Real Estate wraz z lokalnym partnerem – GD&K.

Wymagający projekt

– Zawarta właśnie transakcja to owoc intensywnych rozmów i negocjacji. Wykorzystując kilkunastoletnie doświadczenie w branży udało nam się wynegocjować atrakcyjne warunki umowy. Wspieraliśmy klienta także w wyborze generalnego wykonawcy prac fit-out’owych w organizowanym przez wynajmującego przetargu. Mamy ogromną satysfakcję, patrząc na efekt naszej pracy, którym będzie wyjątkowa przestrzeń biznesowa w jednym z najbardziej prestiżowych kompleksów w Krakowie. Biorąc pod uwagę standard powierzchni oferowanych przez The Shire ta niesamowita lokalizacja wzbogaci ofertę krakowskiego rynku i poszerzy możliwości wyboru firmom, poszukującym w mieście wysokiej klasy biur – mówi Mateusz Strzelecki, Partner i Head of Tenant Representation w Walter Herz.

– Przyznam, że transakcja była wymagająca i przygotowywana przez długi czas, by mogły być uwzględnione wszystkie, nawet najdrobniejsze aspekty z nią związane. Proces najmu został zakończony sukcesem, zapewniając optymalne warunki obu stronom. Unity Tower jest historycznie nasyconą lokalizacją, oferującą powierzchnie biurowe klasy A oraz dostęp do rozbudowanej infrastruktury usług i udogodnień. Położenie budynku w centralnej części Krakowa dodatkowo wzmacnia popularność tego projektu wśród najemców – zaznacza Kamil Kowalewski, Associate Director w Walter Herz.

Wisienka na torcie

Włodzimierz Jędruszak, Leasing and Marketing Director at GD&K Consulting, przyznaje, że kontraktacja powierzchni na najwyższych, dostępnych piętrach biurowych Unity Tower to moment przełomowy dla firmy. – Unity Tower jest budynkiem powszechnie znanym w Krakowie, który dziś jest symbolem sukcesu i nowoczesności. Współpraca z firmą The Shire Beyond Coworking otwiera nowy rozdział w jego historii. Przestrzeń coworkingowa z urzekającym widokiem na panoramę miasta, która stanowi wartość dodaną dla najemców to znakomite dopełnienie naszej oferty – podsumowuje.

– Biura serwisowane oferowane przez The Shire Beyond Coworking będą najwyżej położoną powierzchnią do pracy w Krakowie. Z uwagi na usytuowanie budynku w samym centrum miasta, tuż przy rondzie Mogilskim, największym węźle komunikacyjnym w mieście będzie to naprawdę wyjątkowy produkt w sektorze biur serwisowanych. Szczególnie, że użytkownicy tej przestrzeni mogą w ramach Unity Centre korzystać również z hotelu i apartamentów na wynajem oraz centrum konferencyjnego Radisson Red i świetnej oferty gastronomicznej dostępnej na terenie kompleksu – mówi Agnieszka Majka-Pietruszka, New Clients Director, JLL.